Wednesday, August 10, 2011

:) its really wonderful....





mlm tdi dh rancang dgn mak nk pegi parit yusof bwk kete mr.bf.. hehe.. mak actually takut2 tpi bile dh naik dia ok je.. kitorng kua around 10 oclock.. lalu jalan dalam ke pekan parit yusof..
yes!! really wonderful la bwk kete mr.bf without him..
kalau dia ada rasa mcm terkongkong je.. rasa mcm dia asyik tgk kite dan cari kesalahan kite..
bwk dgn mak relaks je.. hehe..
kalau bwk ngan bf "lecak!... lopak! .. "
haish.. ada aje dia ingat kan.. hehehe..
best nye.. nk bwk lagi.. nk bwk lagi.. n of course without him also.. hehehe..

aku rasa dh nk dkt setahun aku dpt lesen P tu...
tpi aku jrg2 la nk bwk kete.. nk beli kete mr.bf tak bagi..
kan best kalau dia bagi.. alasan nye.. nnti dh kawen bile duit dh banyak plus minus dia punye dan aku punye kalau cukup.. nk bli .. bli la.. skang ni sila pakai kereta dia.. :P
keciwa nye.. huhhu... tpi aku syg n suke kereta dia.. rasa selesa je myvi dia tu.. hehehe...
tpi aku ada rasa takut utk isi minyak..
pagi2 dh msg dia n tnye..

" awak pakai minyak jenis apa... ?"
"shell dgn bhp... kad ada dlm dashboard.."
" jenis minyak la.. "
"owh.. ron 95.. "

itu.. tnye sekadar tnye.. in case minyak dh tgl satu bar kite poie je la isi.. ye dak?
hehe.. batak sungguh aku.. padahal aku slalu tgk dia isi minyak..
tpi memandang kan aku ni jrg bwk kete so aku wt tak tau je la ngan jenis minyak ape yg dia pakai..yg aku tau ..dia slalu isi minyak dkt shell ngan bhp.. heheheh... :)

owh.. nk bgtau ni.. ahad i will going to kulai.. for the new jobs..
mr.bf need to go to KL.. ada kursus kate nye.. so dia decide nk anta brg hari jumaat..
owh.. no... no... nk buat ape kat kulai lame2.. cet..
takde kwn..
so .. aku msg en.cousin (apeez) suruh dia tolong anta ke kulai.. dgn syarat aku akan blanja dia buka.. ehehehe.. dia ckp dia ok je.. yipeee!!!
(tak mau la ke kulai awl2.. nnti aku sdih bio mak sensorang kat umah.. huhu)

jadual bos dh bagi.. khamis jumaat sabtu cuti... aku akan balik kg gak.. tak nak aku stay kulai.. tak biasa lagi.. hehe.. yessss... bole nek bus balik kg.. mcm zaman2 blaja dlu..
tetibe terperasan mcm student pulak.. huk2.. :)

ok.. chow.. :) selamat berbuka...


No comments:

Post a Comment