Friday, July 4, 2014

Tasneem Distributor Di Kawasan Anda

Now Everyone Can Grab Shaklee!

Saya adalah pengedar Tasneem yang sah di Malaysia. Saya adalah salah sorang dari Group Jutawan yang di pelopori oleh Master Apheeza Dewi. Saya juga punyai pengedar Tasneem di bawah saya yang mungkin berdekatan dengan tempat anda tinggal :). 

Saya dan mereka boleh hantar ke rumah anda Tasneem yang ingin di beli. Sama ada cash on delivery @ by hand dan delivery melalui perkhidmatan ekspress ke seluruh Malaysia.

Konsultasi akan di berikan seumur hidup selagi anda beli barang dengan saya. Segala tips eksklusif akan saya berikan kepada anda.



Jom scroll down untuk tahu di mana ada pengedar Tasneem saya di sekeliling anda

1. Saya
Nurhuda Binti Kassim @ fb saya di https://www.facebook.com/huda.kassim
HP : 0176334570
COD AREA : Kluang, Simpang Renggan, Batu Pahat


No comments:

Post a Comment