Saturday, July 5, 2014

KURUS DAN RESHAPE DENGAN CINCH SHAKE SHAKLEE

Keistimewaan Cinch Shake Shaklee



  1. Soya Bukan GMO - soya yang tidak di ubah genetik nya
  2. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  3. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  4. Nilai glisemik yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  5. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6gram dalam setiap sajian 
  6. Terdapat 24gram protin dalam setiap sajian
  7. Diperkaya dengan leucine untuk memelihara otot
  8. Mengandungi  Cinch pro iaitu campuran protin eksklusif di perkaya dengan asid amino leusina 
  9. Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa santapan manis

Pengambilan yang konsisten bersama ESP boleh menurunkan berat badan 2-5kg sebulan. Yang pasti mestilah dengan senaman dan pemakanan yang kurang berlemak dan berminyak. Ia di datangkan dengan 3 perisa yang sangat enak untuk di nikmati. Enak di nikmati sejuk dan suhu biasa. 

Kegemaran saya cinch latte. Sebab rasanya yang seolah-olah coffee dan bau nya yang harum. Saya sendiri berjaya menurunkan berat badan sehingga 10 kg setakat ini.  Tentulah saya ingin anda pun merasai apa yang saya rasa. Sangat seronok bila dapat kembali berat badan ketika zaman belajar. Yang paling best baju saya yang size S ketika zaman belajar pun saya kembali muat. Memang terbaik. 

Makanya saya melihat protin adalah sangat penting untuk pengurusan badan.  Ia membantu meningkatkan metabolisma badan , mengawal nafsu makan dan menjaga otot supaya bebas lemak. So, kalau kurus, badan cantik dan tidaklah mengeleber.  Lagipun protein boleh membakar kalori sebanyak 35%. 


 Inilah testimoni diri saya sendiri. Gambar sebelum tu adalah setahun selepas saya kahwin. Memang naik mendadak. Alhamdullilah lepas 2 bulan saya mengamalkan cinch, esp, lecithin dan herblax. Secara konsisten dan jaga pemakanan. Saya dapat kembali berat badan idaman. Baju size S kembali boleh di sarung. Terbaik kan. 

Kalau saya boleh anda pun boleh. 

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di :
Nurhuda Kassim
Sms/whatsapp : 0176334570
Fb : https://www.facebook.com/huda.kassim sila add untuk info terkini

No comments:

Post a Comment