Thursday, February 7, 2013

Xsemua sempurna

Hr ni pg2 dh rasa sakit hati.  Tp aku sbr je dan klu bole xmau amik port sgt.  Tp xpe org yg wt aku sakit hati tu Allah dh byr cash pd perbuatan dia..xperlu la aku bgtau dia ape dia buat.
Tp aku kekdg xbrkenan ngan dia ni. Dia rasa dia perfect n paling bagus tanpa ada cacat cela. Xpernah buat dosa. Ibarat malaikat la konon nya. Selalu memuji diri nya "sempurna".

Selalu menghukum org dh berprasangka xbaik terhdp org lain.
Aku plak kekdg terikut2...terbang prinsip aku yg dlu which is xkisah la org nk wtpe..xkcu aku sudah, asal ko bhgia..

Hah.ntah la..aku mls nk amik port sgt..ape yg penting aku jd diri aku dan xkacau org lain..lantak la korg nk wtpe..
Tp kan utk dia..ko ptt watch out la setiap ape perkataan yg kua dr mulut ko..kekdg ko rase benda tu ok je..tp yg dengar ni touching plak.. And muhasabah la diri tu..coz xsemua benda bole ikut acuan ko. Ok..
Xsemua sempurna..am i right? :-P

No comments:

Post a Comment