Monday, November 9, 2020

KENALI SAYA

 Assalamualaikum, 

Saya Nurhuda Binti Kassim, berusia 33 tahun pada tahun 2020. 



Saya adalah Senior Partner di dalam perniagaan Tasneem. Saya mula mengenali Tasneem pada tahun ini semasa bulan June ke Julai macam tu. Masa raya Haji pada tahun ini. Anak saya Ainan dan Hadiff seorang yang sukar untuk tidur malam. 

Impian saya ialah anak mudah tidur. Dan saya mendapat me time setiap hari. Suatu hari saya ternampak kawan saya post pasal Tasneem. Dia menggunakan Calm time dan Sleepy Pillow Mist. Calm time di gunakan sebagai balm untuk menambah fokus ketika belajar. Jam ketika itu baru menunjukkan jam 8 mlm. Sejam selepas tu kawan saya spray kan Sleepy Pillow Mist tu ke bantal dan mainan anaknya..

Bila jam masuk jam 9 anaknya dah tidur dengan lena. Keterujaan saya pada masa itu adalah pada tahap maksima. Saya perlu cuba Tasneem. Saya mesej Ekin dan bertanyakan tentang Tasneem. Rm98 untuk dua balm. Satu balm untuk beri rasa tenang. Satu lagi balm untuk Tidur. Ikutkan yang Ekin pakai sleep tu jenis spray. Tapi saya prefer yang balm. Sebab bagi saya balm lagi tahan lama

Adalah di sarankan untuk ambil kedua-dua balm sebab sebelum tidur anak perlu tenang. Terdapat pati Lavendar yang bantu hormon anak untuk lebih tenang dan memberi fokus dalam pelajaran di dalam balm calm time. Sementara di dalam sleep time terdapat pati cedarwood, chamomile dan lain-lain bahan untuk membantu anak mudah tidur dengan lena dan bangun semula dengan mood yang lebih ceria. 

Jom tengok cinta hati pertama saya ni hihi




Selepas sebulan menggunakan Tasneem saya decide untuk join team Tasneem under Master Apheeza Dewi. Bulan pertama saya terus daftar sebagai partner dengan belian bulanan RM 500 iaitu pada bulan Ogos pertengahan. Pada bulan September saya teruskan dengan pangkat Patner. dan buat belian lebih dari RM 2500 untuk layak naik rank Senior Partner. Alhamdullilah mudah. Dan saya masih berusaha hari ini untuk ke rank Leader selewat-lewatnya   Disember 2020. 

Doakan ye. Amin.. 








No comments:

Post a Comment