Friday, July 4, 2014

Jom Daftar Ahli!

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee





Assalamualaikum, 
Selamat datang ke blog saya hudakassim.blogspot.com
Saya amat berbesar hati dan mengalu-alukan kedatangan anda ke blog saya dan berminat untuk menjadi sebahagian dari komuniti Shaklee. Apa untungnya anda join Shaklee adalah selain untuk makan sendiri anda juga boleh menjana income bersama Shaklee. Anda boleh decide untuk jadikan Shaklee part time or full time hasil pendapatan anda. Dengan Shaklee, anda adalah BOS kepada diri sendiri. 

Alhamdullilah dengan Shaklee, saya dapat menjana pendapatan sampingan lebih dari gaji hakiki saya. Menarik kan? Saya masih bekerja, dan hanya menjalankan Shaklee secara partime. Sebab segalanya online dan di hujung jari. Sangat mudah :D


MACAM MANA NAK DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE?

Soalan yang bijak. Anda boleh mendaftar menjadi ahli dan pengedar Shaklee dengan bayaran sebanyak RM65 dan bayaran pos RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak, atau membuat pembelian sebanyak 200 uv dalam lingkungan RM680 untuk mendapatkan keahlian PERCUMA. Apa yang perlu anda buat cuma perlu whasap/we chat/msg atau call saya di 0176334570 HUDA. Atau boleh msg sy di facebook saya yang sentiasa saya on tu. Atau boleh juga emailkan sebarang kemusykilan ke nurhudakassim@gmail.com


APA KELEBIHAN MENJADI AHLI?
  1. Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point dalam bentuk uv, uv ni akan di kira utk pembayaran bonus bulanan. Maksimum uv utk layak dapat bonus adalah 150 uv
  2. Ada support group untuk coaching anda setiap masa. Sama ada coaching online atau offline
  3. Dapat mengubah hidup anda yang sederhana ke mewah. Dengan usaha yang bersungguh-sungguh

So tunggu apalagi? Jangan bertangguh, hanya kita yang boleh mengubah nasib diri, keluarga dan masyarakat, insyaallah.



Berminat? Boleh hubungi saya di 
HP : 017-6334570
EMAIL : nurhudakassiim@gmail.com

cepat-cepat.. cepat daftar cepat dapat side income best.. 




No comments:

Post a Comment