Friday, July 4, 2014

Jom Daftar Ahli!

Kelebihan Menjadi Ahli Tasneem Naturel 





Assalamualaikum, 
Selamat datang ke blog saya hudakassim.blogspot.com
Saya amat berbesar hati dan mengalu-alukan kedatangan anda ke blog saya dan berminat untuk menjadi sebahagian dari komuniti Tasneem Naturel . Apa untungnya anda join Tasneem adalah selain untuk pakai sendiri anda juga boleh menjana income bersama Tasneem. Anda boleh decide untuk jadikan Tasneem part time or full time hasil pendapatan anda. Dengan Tasneem, anda adalah BOS kepada diri sendiri. 

Alhamdullilah dengan Tasneem, saya dapat menjana pendapatan sampingan lebih dari gaji hakiki saya. Menarik kan? Saya masih bekerja, dan hanya menjalankan Tasneem secara partime. Sebab segalanya online dan di hujung jari. Sangat mudah :D


MACAM MANA NAK DAFTAR JADI AHLI TASNEEM?

Soalan yang bijak. Anda boleh mendaftar menjadi ahli dan pengedar Tasneem dengan PERCUMA
. Apa yang perlu anda buat cuma perlu whasap/we chat/msg atau call saya di 0176334570 HUDA. Atau boleh msg sy di facebook saya yang sentiasa saya on tu. Atau boleh juga emailkan sebarang kemusykilan ke nurhudakassim@gmail.com


APA KELEBIHAN MENJADI AHLI?
  1. Boleh membeli produk dengan harga ahli 
  2. Ada support group untuk coaching anda setiap masa. Sama ada coaching online atau offline
  3. Dapat mengubah hidup anda yang sederhana ke mewah. Dengan usaha yang bersungguh-sungguh

So tunggu apalagi? Jangan bertangguh, hanya kita yang boleh mengubah nasib diri, keluarga dan masyarakat, insyaallah.



Berminat? Boleh hubungi saya di 
HP : 017-6334570
EMAIL : nurhudakassiim@gmail.com

cepat-cepat.. cepat daftar cepat dapat side income best.. 




No comments:

Post a Comment