Friday, July 4, 2014

Siapa Saya?

Saya dan Shaklee


Assalamualaikum, saya Nurhuda binti Kassim berusia 27 tahun pada tahun 2014, saya mula mengenali Shaklee pada June 2012. Saya mengenali Shaklee secara kebetulan. Saya jenis yang malas untuk bersolek dan menjaga muka. Kadang-kadang tu saya keluar rumah tanpa bersolek dan memakai bedak. Tapi muka makin kusam dan parut jerawat makin timbul. Maka, saya decide untuk cari vitamin yang boleh membantu saya menjaga luar dan dalam. 

Saya tahu yang vitamin C amat bagus untuk kulit. Maka saya mencari siapa-siapa yang jual vitamin C. Saya bertemu dengan Zinnia. Sekarang Zinnia pun pengedar Shaklee. Saya sentiasa follow vitamin yang beliau jual. Saya beli sekali je. Zinnia jual dalam pek trial. 60 biji kalau tak silap. Suatu hari Zinnia mendedahkan yang vitamin yang dia jual tak berapa bagus. Sebab dia pun tak tau asal usul vitamin tu. Dia start jual shaklee. Maka saya pun terus mencuba Shaklee. Buat pengetahuan semua vitamin yang sebelumnya saya beli saling tak tumpah macam vitamin shaklee edisi loose pack. Di packing semula tapi dengan harga yang sangat mahal. 

Rupa-rupanya ia memang vitamin Shaklee. Zinnnia dan saya tertipu! Pembekal menggunakan produk Shaklee untuk mengaut keuntungan. Sejak daripada itu saya menjadi pengguna tegar Shaklee. Memang berkesan. Kulit saya tak kusam lagi. Alhamdullilah. Ketara kan. Kulit makin putih dan bersih tanpa memakai make up. Saya suka sgt.. sejak saya makan Shaklee memang saya jarang pakai bedak sekalipun :)


Selain itu saya juga berjaya menguruskan badan saya dengan Shaklee. Bayangkan badan naik dengan banyak selepas berkahwin. Alhamdullilah. Shaklee memang terbaik. 


Maka bermulalah fasa hidup saya dengan Shaklee. Saya start join Shaklee pada March 2013. Alhamdullilah. Kebaikan Shaklee saya sebarkan ke seluruh keluarga dan rakan-rakan. Shaklee memang sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan semulajadi. Orang kata perkara yang baik tak elok di rahsiakan. Saya ingin semua orang Malaysia sihat dan di beri kesihatan yang baik. Saya mula aktif dan pada bulan ke 4 saya join Shaklee saya berjaya naik ke rank pertama iaitu SUPERVISOR. Dan saya tak berhenti di situ. 

Saya terus membantu anak didik Shaklee saya untuk ke fasa yang lebih tinggi. Saya mementingkan servis pembelian semasa sebelum dan selepas. Saya juga cuba untuk memberikan maklumat yang tepat dan sebanyak mungkin kepada para pelanggan saya. Yang penting para customer semua happy. Alhamdullilah. Rezeki tak pernah putus. Saya layak CAR BONUS, naik rank SR SUPERVISOR dan kini di rank COORDINATOR. 

Walaupun masih belum merasa bonus 5 angka. Saya amat berpuashati dengan bonus 4 angka. Insyaallah saya akan capai bonus 5 angka dalam masa terdekat. Amin.. Jom sapa nak follow saya jadi ahli Shaklee dan merasai bonus 4 angka setiap bulan. :). Yang penting anda ingin berubah dan bersungguh-sungguh untuk mencapai impian. 3, 4, 5, angka bonus bukan mustahil! ramai yang dah berjaya menjana bonus yang banyak. 

kalau anda kaki facebook, kaki online, mmg ini lah perniagaan yang sesuai dengan anda. Senang dan mudah lah.. hehe. Saya dulu pun kaki facebook juga. So daripada sembang kencang dekat fb baik lah kite berbisness kan :)

Saya tak paksa. Nak seribu daya tak nak seribu dalih. Selagi kita tak cuba. Kita tak tahu kemampuan diri sendiri. Sekiranya ada sebarang pertanyaan dan kemusykilan boleh hubungi saya di :

nurhudakassim@gmail.com atau 0176334570

jangan lupa juga klik >>> facebook saya untuk mendapatkan info terkini. 

No comments:

Post a Comment