Monday, February 4, 2013

Erk...isnin ke?

Hui..
Dh bersawang blog ni..
Sori, sgt bz sejak kebelakangan ni.. Bnyk nk di cerita tp tgn mls nk menaip..
Hr ni puasa..dh terasa begitu gemuk...xsanggup plak nk tgk dri sendiri nnti...hehe

Boring plak keje..aku biasa la..stp 9bln msti dh terasa nk benti..nasib la skang gov..klu x aku dh mls nk g keje..ngeh2..
Sabo jela..blum ade rezeki lain
Aku ni kire bersyukur la ada keje..kwn2 aku ada lg yg dok tnm anggur..syukur alhamdullilah..at least ada kerja n gaji tetap kan..xde la termenung je mengenang nsb diri..huhu

A good news n item dh pun di beli utk projek seterus nya.
Projek baking membaking
Klu korg nk tau..aku ada letak kek choc moist ngan oreo coklat kt koperasi skolah ni..tp xbnyk la stkt nk wt duit tepi je
Sabtu lepas aku ngan family ke klang, dpt la sambar breadmaker satu, nasib bek xmahal mane..
Bole juga la benda ni tlg aku menguli..slps projek menguli minggu lepas xberjaya..hehehe..pizza bantat! Kui2...

Insyaallah 11hb dpt oven baru..so baru la bole wt projek baking..klu x buat la pape yg simple n bole di mkn oleh budak2 :-)

No comments:

Post a Comment