Monday, May 26, 2014

Product review: omega guard

Salam,

Selamat petang. Hari ini saya nak share review dan pandangan saya selepas consume omega guard. Saya petik juga review dari para pelanggan yang sy hormati.

Omega guard adalah sejenis minyak ikan yang sangat bagus untuk semua. Boleh di ambil oleh kanak-kanak seawal usia setahun hingga warga emas.

Pengalaman saya sendiri yang punyai kolesterol yang tinggi memang omega paling terbaik. Untuk pengetahuan semua tekanan darah saya juga agak tinggi. Darah pekat dan kadang-kadang saya rasa jantung saya sakit. Kalau makan fast food memang tegang urat kat leher. Makan kambing pun pening kepala.

Apa yang best selepas saya amalkan 3 biji omega setiap hari memang segala simptom tu hilang. Saya pergi check darah pun lemak baik lebih tinggi dari lemak jahat. Badan ringan. Saya dah boleh makan kambing dan fast food tanpa ada masalah.

Alhamdullilah. Kalau migrain pun bagus untuk kurangkan sakit. Hari ini saya kongsi kebaikan omega dengan rakan sekerja. Dia owner satu syarikat bas. Memang dia mengadu dah 3 hari sakit kepala dan leher tegang. Stress pasal kerja. Pagi tadi dia ambil 3biji omega. Alhamdullilah, lega katanya.

Terus ceria dan gembira. Tak sakit kepala dah, leher pun dah tak tegang. Memang dia cakap betul-betul berkesan. Sebab dah 3 hari ambil ubat darah tinggi tapi tak baik.

Alhamdullilah. Omega sebagai pengantara, Allah yang menyembuhkan.

Kalau anda rasa ada masalah seperti migrain, darah tinggi, kolesterol tinggi boleh try omega guard. Memang fully suggested. Sgt berkesan. Kalau nak try boleh  saya ye.

Huda 0176334570
*msg pun boleh

Hudakassim.blogspot.com
Fb: huda alif

No comments:

Post a Comment