Thursday, May 15, 2014

Testimoni set cantik

TESTIMONI SET CANTIK SHAKLEE

Salam semua..
Sejak kebelakangan ini,set cantik memang menjadi kegemaran ramai. Saya juga salah seorang pengguna set ini. Ternyata set ini memang memberi kesan yang betul-betul mengujakan saya, Antaranya kulit saya menjadi lebih licin, tegang dan tidak kusam.

Disini saya kongsikan testimoni salah seorang kawan lama saya. Beliau menghubungi saya kerana menghadapi masalah jerawat yang tersangat teruk di muka. Apabila berada di tengah panas, jerawatnya akan kemerah-merahan dan pedih. Oleh itu saya mencadangkan beliau menggunakan set cantik booster iaitu VITAMIN E COMPLEX, ZINK, B COMPLEX dan VITAMIN C

Alhmadullilah  setelah 3 bulan mengamalkan secara konsisten..masalah jerawat beliau semakin berkurangan.
Adakah anda juga mengalami masalah sebegini? Dah cuba pelbagai produk tetapi hasilnya tetap sama?
Mahukah anda saya bantu seperti beliau?

Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi secara percuma dan tawaran harga yang menarik untuk set ini.

Huda Alif 0176334570

Credit : hazwani nadiah

No comments:

Post a Comment