Tuesday, June 17, 2014

KISAH KU DAN GASTRIK

Ini adalah pengalaman berpuasa saya pada tahun lepas. 
Saya petik dan culik dari blog nanny shaklee saya.. hehe.. 
Sebab saya tak abadikan pengalaman ni dekat blog.. 
memandangkan dah nak puasa semula saya keluarkan semula testimoni ini. 

Jangan tak percaya.. sbb esp memang sangat berkesan untuk si pengidap gastrik. 
Rugi tak try. Memang perut tak pedih dan sangat selesa sepanjang bulan ramadhan :)



Huda Alif, 5th July 2013, Gastrik dah tak menyerang lagi

Alhamdullilah, hari ni sy diberi kesempatan utk share masalah yg sy hadapi dr sekolah lagi. Gastrik, pedih ulu hati..yg mmg penyakit family. Tak ada yg terkecuali dlm family sy. Semua ada gastrik. Lambat makan je pening kepala, muntah, loya..Sampai satu tahap mak pernah nak di masuk kan camera dlm mulut sebab gastrik dh teruk sgt..doc nk check la kot ada luka ke...tp mak xmau. So, mmg bertahun survive dgn gastrik...smpai la tahun ni sy suruh mak consume esp. Alhamdullilah, saya dan mak dh jarang di serang gastrik..setiap pagi harus bfast esp secawan.Bila try2 latih berpuasa..mmg boleh tahan smpai berbuka..
Syukur sgt...walaupun pagi tak sarapan berat mcm dulu perut sentiasa tahan dan tak sakit lagi. Badan kami pun makin slim.So, utk sapa2 yg ada gastrik dan selalu kene skip puasa sbb gastrik. Ini lah supplement yg sesuai utk anda. Berbaloi sgt..Ibu mengandung, atlet, suri rumah, pekerja dan sapa2 pun anda mmg sesuai ambil esp ni. Tak rugi sbb mmg berkesan 


Jom ramai-ramai try energizing soy protein ni.. mmg terbaik untuk gastrik :)

Huda 0176334570

No comments:

Post a Comment