Sunday, November 30, 2014

saya bukan pendiet atkins yang tegar

Salam semua,

just nak mention.
Saya cuma share cara diet saya.
Saya dah check carb untuk energizing soy protein dan Cinch Shake.
Untuk proses induction tak berapa nak lulus.
Sebab lebih dari 20gram carbs.

Andai kata nak breakfast low carb dengan Energizing Soy Protein dan Cinch Shake.
Jangan ambil 1 scoop. Memadai dengan setengah scoop.
Still kenyang juga.
Jangan cheat tau. Kang berat tak turun jangan salah kan saya :)

Saya ambil satu scoop sebab saya berzumba.
Insyaallah carb akan di bakar dengan elok.
So untuk pendiet atkins. Follow ur style k.

Saya suka campur-campur cara diet.
Sebab i love to do soo.. :)

Selamat Berdiet Semua.

Menu saya hari ini

Sarapan - Cinch Shake dan Energizing Soy Protein
Tengahari - Ayam dada tanpa lemak dan telur 2 biji di bakar bersama cheese.

Good luck korang.
Jom kurus!!


Huda Alif
id : 891683
fb : huda alif
Blog : hudakassim.blogspot.com
tel : 017 6334570 (whasap untuk respon pantas)

No comments:

Post a Comment