Friday, November 14, 2014

Testimoni set gemuk

Testimoni set gemuk untuk yang ingin kurus

Set gemuk maksud saya adalah untuk orang gemuk yang ingin kurus. Selalunya kalau dah gemuk mesti susah kan badan nak turun

Dengan lemak tepu, dengan lemak yang baru masuk lagi. Cara saya mudah. Kalau nak elakkan lemak baru menempel ambil lecithin

Beza lecithin & omega guard

1. Lecithin

Mengemulasi lemak. Atau bahasa mudahnya memecah lemak yang baru dari menempel ke saluran darah. Lecithin bantu uraikan lemak ni menjadi butiran kecil dan senang di buang. Maka siapa yang cepat-cepat makan lecithin lepas makan akan mengelakkan lemak baru dari melekat ke dinding arteri. So tak jadi la nak gemuk. Paham ke paham?

2. Omega guard

Fungsinya terlalu banyak. Tapi untuk kurus ia membantu memecah dan membakar lemak tepu. Lemak tepu adalah lemak yang dah lama ada dalam badan kita. Lemak ni boleh kita lihat di perut, lengan, peha. Dan adakalanya lemak tu sampai terbonjol keluar.

Pengalaman saya. Untuk mudahkan proses pembuangan dan pembakaran lepas makan saya telan 3 biji lecithin terus. Sejam kemudian saya telan omega guard 3 biji.

Nampak tak? Saya tak bagi peluang lemak baru menempel dan terus nyah lemak lama yang menempel.
Nak lagi power add on la herblax atau alfalfa.

Herblax dan alfalfa adalah ejen pembuangan. Lepas lemak dah pecah dia akan bawak lemak-lemak ni ke usus dan di buang pada keesokan harinya.

Kesan nya

1. Lebih slim
2. Perut kosong dan tak buncit
3. Badan dapat menyerap nutrien dengan lebih mudah. Sebab segala toksin dan kekotoran di dalam usus telah di singkirkan

Dan macam-macam lagi lah. Bagi yang tak berkemampuan. Saya cadangkan omega + lecithin + herblax untuk permulaan.

Kalau ada bajet lebih boleh tambah protein esp dan cinch. Yang ini lagi power. Di reshape body. Kalau time gemuk pakai baju size xxxl. Jangan terkejut selepas 5 bulan boleh pakai baju saiz s.

Okeh sampai sini je saya share.
Sebarang pertanyaan boleh whasap saya untuk respon yang cepat.

Huda 0176334570
Fb : huda alif
Instagram : hudalif
Blog : hudakassim.blogspot.com

No comments:

Post a Comment