Friday, November 14, 2014

Garam bukit : elak cas negatif

(Mandi garam bukit elak aura negatif)

Saya nak share amalan saya setiap hari. Lepas balik kerja biasa nya saya akan mandi garam bukit.

Saya dapat tips ni masa saya join IMKK dr.azizan. Dia cakap garam bukit boleh neutralize kan badan kita. Yela selalu kita pergi kerja kekadang orang tak suka, kena marah, atau kita sendiri yang suka mengumpat.

Nanti balik rumah dah penat. Mula la nak marah, nak cari gaduh. Tu semua sebab aura negatif dah di serap dalam badan.

Cuba tengok muka anda? Ada seri tak? Ke garang dan kusam. Tengok anak-anak pun asyik nak marah. Tu aura negatif banyak la tu.

Bila mandi garam bukit ni saya rasa segar. Bak kata master ira. Ibarat memanjakan diri. Betul.. Rasa best macam pergi spa. Kalau ada tab mandi memang berendam dah.

So sapa rasa badan dia terlalu banyak cas negatif. Saya cadang cuba lah mandi dengan garam bukit. Anda akan lebih tenang dan positif.. Kalau tak tau nak beli kat mana saya boleh syorkan. :)

Sekian, nanti saya cerita lagi yang best-best.. Adios

No comments:

Post a Comment