Sunday, April 11, 2010

test?

allop...dear...

arini...giat membace issue..sok ada test ye....
jgn buat2 tak tahu....

SAYA NAK A FOR ISSUE..^^

so, arini aku berusaha keras tanpa mempedulikan anasir luar..membuat onar...heheeh
hasil nye..berjaya membaca 1 journal..haha..jap g nk smbg blik bc smpai mate terkuaq..kekeke

xde ape yg best..kecuali..gembira melihat layout..rakan2 ku yg telah berubah rupe..tapi...
sgt malang..layout cntik..cun..meletop2..tpi post entry, sign in, sign out..plak tade...
hoh????

apekah...hahah..klaka..sape la yg wt layout baru tnpe memikir kan kepentingan link2 tersebut..
to my dear fwen...tahniah!!!....comel layout anda...hehehe...


amacam? comel tak ...hehe...congratulation you all...hehehe...

hurm...tdi time baca buku..aku pun listen to music lah...lyn nasyid..
ye..terapi...smbil bc buku...tambah menginsafi diri yg maha kerdil di sisi Nya...

ada la satu lagu tu..touching tul...from Aeman tajuk nye AYAH...

bila aku hayati lagu tu..aku rasa sedih...yela...
aku mane ada ayah....ada pun smpai umo 7 thn je...pe yg aku tau time umo gitu?
time aku tgk ayah aku meninggal aku rasa sedih..tpi tak tau nk luah kan rasa sedih tu...huhu...
so, from ayah pergi..memang aku 100% di jaga oleh my mum...

ye sy sgt syg mak saya....

pesanan wt kawan... korg syg la eh mak ayah korg...klu dorg dh pegi memang rasa sgt sedih..n ralat...lagi2 klu sebelum tu korg ada wt salah..sure korg tak mo maaf kan kesalahan korg seumur hidup....

wt sape2 yg membenci ayah mereka...kite pun tak leh nk slh kan mereka..mybe ayah mereka xmo amik peduli pasal mereka dari kecil..huhu...pape pun...aku memang syg family aku...thanks mummy and daddy..because of you..i was born and see the world...^^


ni gmba time raya bila tah..time tu kecik lagi...yeah...itu la ayah saya...n sy yg sgt comel..lalala~

No comments:

Post a Comment