Monday, April 5, 2010

BP Beriani Power...

ai..kwn2..

arini ada post mortem for seminar..sume nye ok, tade pun dok gaduh2..just hati ke hati yg tak bpe nk hati ke hati....everything has been evaluated successfully..most of them yg terasa hati just simpan dlm hati..ye la t ..ada plak yg kecik ati, terasa hati , makan hati..lalala~ you know what i mean...

even,aku pun ada la terasa ngan somebody tu...tpi tak yah la mik tau..coz aku pun malas nk layan spesies cm ni...budget dia wt sume keje...padahal..hurm....=(

arini ada la insiden2 yg tak best kt dlm kelas...sejak akhir2 sem ni makin ramai yg duk men tikam2..hai pe suda jadi...tak syg kawan kah...sungguh kejam org itu...ish2..insaf la kwn2....korg bukan idup lama kt dunia ni...ni kan pentas dunia je...ko wt org skang..lenkali Allah byr cash kt ko..bru ko tau...

arini ni gak ada prsentation sm...hurm..lec agak agresif dlm dok tnye soklan2...abeh sume kene tembak..dh cm kat padang paintball aku tgk..satu2 muka kelat..haha...
ari rabu ni abes r..kumpulan kami lak kene men paintball ngan lec..alalala~

ok, sok nye cite..kita ada seminar ngan j.corp...aku rasa cm berminat je nk jadi usahawan...best gak..cm yg kwn aku wt utk kelas sm pgi ni..nursyahirah aminudin bakery...hurm..agak muda..berumur 24thn n dh ada kedai roti/confectionary sendri..memang sgt berani berniaga..
hopefully aku pun stbh dia...ok... berkata bab niaga...tdi ktrong g beriani power..
g wt sum interview about beriani power n amik ckit2 gmbo pasal restoran dorg ni..jom scroll utk tgk gmba2 mereka.yg sgt menyelerakan....




ble tgk sume gmbra rasa lapa blik..hahaha

k adios...

No comments:

Post a Comment