Sunday, April 4, 2010

alaHAI...

HELLO everyone..

ari ni tak wtpe pun...just wt assgmt..tk sangka nk final dah..hoho
tgl 2mgu je..cm tak ready je..cm tak tau pe yg ak blaja tuk dis sem...
performance agak kureng..keciwa dgn diri sendri...hilang focus, demotivated...

ada pulak insan2 yg poyo...yg dok membuat muka tak senang time org nk study..
mengacau tak tentu hala....ceh~ poyo betul kau..aku tau la ko hebat..tpi toksah la nk poyo2..buwek!!

cemburu ngan kwn2 yg dpt markah tinggi..huk3..tpi nk wt cne..org usaha...tu la yg dia dpt..Allah kan adil...cemburu tp tak dpt wt pape..coz motivasi semakin kureng...
bukan tak mo naik kan blik motivasi tu.tpi..entah la..huhu...aku akan truskan usaha..
coz aku tak mau klh ..ok~...especially to that person yg pooyo sgt tu...

ok.. smalam kan dr.fazley dtg..n aku realise something..ape2 pun kte memang kene bersush pyh utk berjaya...dr.fazley tu.bukan lahir2 terus pndai..tpi dia memang hebat..n pandai manage him self very well....kan best klu leh jdi cm dia..boleh2..msti boleh...^^

so minggu ni nye activity:

5/4 - post mortem seminar issue
7/4 - prsnt strategic management BP bariani power
9/4 - 11/4 - program finishing school
14/4 - test2 strategic management and also malam pra-graduan (tema bj tradisional)
20/4 - last kuliah...
and then after that final....

aku rasa penat sgt..tak larat nye nk abis kan degree..tpi pas abes degree msti rindu time blaja...coz blaja ni best..tak yg bz2..just blaja, tido, makan, jalan2..tak yg pk problem..huhu...
hai la manusia..memang tak reti bersyukur,..kekekeke......

k adios....


No comments:

Post a Comment