Wednesday, April 7, 2010

adoi....sakit la kepala...

salam..ai kwn2...

arini yg seperti di katakan kt previous post...ada presentation bel and sm....
bel agak...hurm....tak tau la...cm xyakin je....kene tembak baik punye....
kumpulan len pun same...kecuali...kump yg mendapt puji2 an....
kan best....klu lec kami tak pergi....huhu...sure dpt A for bel.....

hai..nk wt cane kan..Allah lagi syg dia...owh....lec bru...sgt tersiksa jiwa kami....
huhu...sedih2.....

cakap pasal sedih..tdi time presentation sm ...ada la somebody yg sedih2..so cm bese r...press2 memang curious nk tau...terutama skali...tet...tet..!!...haha...klu empunya diri bc dia tau la sape yg aku mksud kan..at the end...still tak dpt tau ngape beliau itu..bersedih...bergundah gulana...tpi...?
time balik aku jumpe dak yg sedih tadi tu..tpi dia dok gelak2 je...toink..toink?
pening r...dia tipu ke betul ek nangis tadi....hoohohoh T_T
tak dpt la aku nk tafsir beliau....^^

lgi hari ni xde pe yg best pun selain conference oleh press2 yg sgt berdedikasi menyampai kan berita panas...bak jualan pisang panas pak cik dpn flat al - ihsan...
ada yg tak puas hati, ada yg nk makan kaki...haha..macam2 la...
seronok je lepaking sambil makan yong tau fu....

hohoho~

hurm..minggu ni xjdi program finishing school..so maksud nye..dia akan di postpone..yg paling tak best..boleh plak postpone smpai bulan 5...gle betul....
ape tah...bg r rehat jap..kan nk praktikal dah..dh la aku praktikal kt melaka..hoh~
boring2.....

hastalavista pun tak dpt nk wt kat pulau kapas.....n also di postpone ke sem dpn....
khamis ni mybe kami ke rumah anak yatim..utk meraikan seminar issue yg telah berakhir hari tu....

tomorrow nye kelas issue postpone...means.... test pun postpone..
tpi CTU nye quiz..masih ada...kata nye ada 10 soalan je ....n ... jwb dlm 5 ke 10 minit je..
uik???? smpt kah?
CTU dah la susah..huhuhu..... T_T

ha..ada lagi..tdi time presentation bel..aku tak bawak high heels...so aku pinjam la kasut si lina..
mak ai..tinggi gle..sakit la kaki aku menahan coz aku memang tak bese pakai kasut tinggi2 ni..aku jalan pun menyeret je..budak2 dok gelak kan je..hahah..

ada aku kesah? yg penting sume dh settle...yg tinggal cuma test sm2, take home quiz compensation, group project compensation, n test 2 knowledge...

ok..tu je la ulasan hari ini....sekian dari huda kassim...

No comments:

Post a Comment