Sunday, August 21, 2016

Dropship dan consigment dexandra

Dropship dan consignment dexandra

Assalamualaikum,
Saya nak buka peluang untuk semua yang ada kat luar sana untuk sama-sama berniaga dan berbagi rezeki.

Tahu tak yang dexandra beri keuntungan yang sangat tinggi bagi penjual-penjualnya πŸ˜‰

Meh saya sharekan apakah syarat dan yuran untuk join dexandra. 

1. Consigment
- sangat murah
- rm20 sahaja untuk commitment fee
- 50kpg flyers untuk pemasaran
- keuntungan
  πŸ˜„rm10 untuk setiap botol 35ml
  πŸ˜„rm2 untuk setiap botol 3ml

2. Dropship
- berpatutan
- rm150 untuk commitment fee
- 100kpg flyers untuk pemasaran
- 2 botol 35ml atau 20botol tester 3ml
- keuntungan
  πŸ˜„rm20 untuk setiap botol 35ml
  πŸ˜„rm4 untuk setiap botol 3ml

Seronok berniaga dengan dexandra ni. Besarkan keuntungan dia πŸ˜„πŸ˜„

Kalau berminat boleh whasap saya

Agent sah dexandra A3033
Batu pahat & kluang
Pos seluruh Malaysia
(Managed by Projekta Enterprise)
002179421-K

Sebarang pembelian saya akan pos. Yang penting anda tak perlu nak simpan stok. 

Sebab konsepnya senang. Anda cari orang untuk jual. Kemudian beritahu saya dan saya akan pos kan terus ke customer anda.

Ya Allah, memang sangat mudah.

Siapa yang sesuai berniaga dengan dexandra

πŸ˜„pelajar tak kisah sekolah rendah, menengah, universiti atau kolej

πŸ˜„suri rumah, mak janda, berkeluarga, anak dara, bujang, single semua boleh

πŸ˜„lelaki dan perempuan

πŸ˜„senang cakap terbuka untuk semua warga malaysia. Hehehe..

Ada banyak koleksi minyak wangi tau. Meh usha list kat bawah ni untuk lebih puashati


Tak yakin lagi? Jom tengok pulak testimoni dari para customer kami πŸ˜„πŸ˜„


Orang yang biasa pakai ori pun lari cari kami heheh



Aduh ramai betul yang cari dexandra πŸ˜… sampai tak cukup tangan hehe



Amacam berminat tak?
Ada lagi persoalan? 

Insyaallah gambar di bawah boleh jawab persoalan anda 😍😍









Dah terjawabkan semua persoalan?
Jangan lupa whasap/sms saya tau πŸ˜†πŸ˜†


Jom sama-sama berjemaah untuk cari rezeki πŸ™‚




No comments:

Post a Comment