Tuesday, August 16, 2016

Motivation

Lia nak anda semua POSITIF! Cakap, sebut dan doa benda yang baik-baik sahaja :)

Contohnye, mulai pagi dengan bismillah.. Then niat berniaga kerana ALLAH, nak bantu raaaamaii orang wangi.

MINTA la apa sahaja yang anda nak. Minta nak setiap hari dapat jual 10 botol Dexandra, nak dapat sale 5 ribu, nak rumah, nak kereta, nak anak, nak pergi umrah. Sebut sahaja. Mesti details.

MINTA yang besar2, yakin dengan Allah. Pastikan LIST PERMINTAAN tu ditulis dengan besar dan tampal kat dalam diari, buku, cermin, dinding, meja, komputer, peti ais, almari dan mana-mana tempat yang sentiasa buat anda ingat benda tu..

Tolong jangan cakap saya tak hebat, saya tak pandai buat sale, saya busy, saya tak ada ilmu. NO NO NO!! Tukarkan MINDSET anda kepada saya hebat, saya boleh jual dexandra perfume 10 botol setiap hari, saya pandai membahagikn masa.

Anda mesti UBAH apa yang anda cakap dan buat kepada sesuatu yang positif dan baik. InshaaAllah datang benda-benda baik sahaja kepada anda.

Jom buat permintaan!!! BERTINDAK SEKARANG!!! 

Boleh boleh team CO ?!!! ๐Ÿ˜❤๐Ÿ˜❤

P/s : Lia akan share malam ni My Visualisation Board Lia tampal dalam bilik.

No comments:

Post a Comment