Tuesday, May 9, 2017

Check up 22 weeks

Alhamdullilah, selesai check up. 
Hari ni 9/5/2017 check up saing dgn ainan.

Ainan inject setahun.
Senang je dia inject kan bahu kiri.
Xnangis pun. Budak kuat!

Cuma merengek-merengek, menjerit, memanjat sebab dh boring dari kul9-12 kat kk tu.

Oo.. lupe nak cite smlm ainan dpt baju raya. Mak yan bagi (anak yg mak usu asuh).

Jom usha baju raya ainan. Heheh. Nenek su yg ambil gambar.



Kenapa tah gigit jari tu hehe



Nenek su punye sekap dia pakai haha


Terima kasih mak yan. Moga murah rezeki beli kan Ainan baju raya. Hehhe

Dah masuk 5bulan ni ibu macam makin suka pulak makan. Check up kali ni naik 4kg. Erkkk

Kene diet benda manis ni. Tak baik untuk bayi. Dari 72-76kg.. rasanya dah hampir 10kg naik ni..

Seram mak nak..ni pun tengah sibuk nyemil-nyemil kacang. Cam bahagia je asyik makan 😂😂

Meh layan gambar ainan dekat kk tadi.
Tumpang bilik menyusu jap tadi. Tak larat nak dokong ainan je. Cian ayah penat.

Ni pun ayah otw nak g jb settle hal kereta. Mudah-mudahan segala urusan berjalan lancar. Aminnn



Bilik menyusu di kk


K bye hhehe




1 comment: