Wednesday, September 24, 2014

Diet bersama shaklee - 3

Salam guys,

Tengok jurnal diet ku entah kemana. Minta maaf semua. Tak update untuk hari berikut nya. Sebab lebih kurang sama je menunya.

Biasa memang saya ambil makanan berat sebelah pagi sebab time tu la sarapan dengan kawan-kawan. Tak boleh tidak. Wajib! Kang tak ikut ada yang sentap. Hehe.

Anyway. Selain set kurus saya juga tengah konsisten nak cantik kan kulit. Sebabnya saya admire betul dengan kulit master siti farhana @ nana macarona. So start dari minggu lepas sy konsisten dengan vivix + collagen. Hope dapat la kulit se anggun dan se cun nana macarona..

Mudah-mudahan tidak la saya hangat-hangat taik ayam ye. Doakan tau korang.

Anyway jom la try collagen powder shaklee. Tengah promotion ni. Dari 1hb September hingga 30 September. Jangan lepaskan peluang. Sebab harga lebih jimat dari biasa. Beli 6 percuma 1 tau.

Saya baru try konsisten beberap hari ni pun dah teruja sangat. Muka yang kerap berpeluh pun dah makin kurang. Senang cakap collagen ni bantu mengecilkan liang roma.

Bukan setakat itu sahaja. Ia juga menganjalkan mana yang dah londeh. Hehe. Agak 18sx kat situ :).
Yang bawah 18 tahun sila buat-buat tak paham.

Collagen powder ni di buat dari sisik ikan. So akan ada bau ikan sikit la. Tapi jangan bimbang, tak memudaratkan pun. Malah makin buat kulit kita cantik dan awet muda. Lebih mudah dan pantas. Sapa yang tak sabar nak kulit cantik sila lah ambil collagen + vivix :D

Huda Alif Empire
0176334570

No comments:

Post a Comment