Thursday, September 25, 2014

Set kurus laris

Salam semua,

Saya nak share set diet laris. Memang yang terbaik berbanding yang lain. Set ni sangat saya cadangkan untuk

1. Bakal pengantin

2. Ibu menyusu (herblax boleh tukar alfalfa @ ostematrix)

3. Lelaki yang nak kurus

4. Wanita yang nak kurus

5. Remaja yang obes

Saya cadangkan cuba cinch, omega guard dan herblax. Kecuali ibu menyusu. Boleh tukar alfalfa atau ostematrix.

Ok ceritanya macam ni. Ada sorang kawan saya baru lepas bersalin. Masa mula-mula bersalin lepas pantang saya suruh dia cuba lecithin dan esp ( ambil juga set pantang shaklee).

Dah makan dalam 2-3bulan. Tapi kurang berkesan. Maka saya cadangkan untuk tambah cinch dan omega guard.

Alhamdullilah. Dalam masa seminggu lebih dah turun 2kg. Ini memang tak mustahil sebab dia dah detoks toksin sebelum ni. Detoks biasa dengan herblax atau alfalfa. Maka berat badan laju je turun.

Pengalaman saya ambil cinch dan omega berserta herblax dan esp. Sebulan sy turun 9kg. Tapi kene betul-betul jaga makan.

Yang best tu. Lepas dh turun 9kg. Memang tiada yoyo effect. Berat akan turun naik dalam 1-2 kg. Bila kita control makan berat akan turun semula. Memang sangat best.

Bukan macam sesetengah produk. Bila stop je terus naik mendadak. Sebab tu set ni sangat laris bulan ni. Ramai yang nak kurus.

Saya jamin anda tak kecewa. Sebab ramai kawan-kawan saya yang try dan dah repeat order pun. Kesannya cepat dan berkesan. No wonder lah walau apa pun khabar angin yang bertiup shaklee tetap teguh berdiri :)

Sebab memang berkesan. Tak mustahil orang datang dan datang lagi. Apa lagi? Jom lah cuba.
Dengan setiap pembelian set. Korang akan dapat free gift dari saya. Contact saya untuk lebih lanjut ye.

Huda Alif Empire
0176334570

No comments:

Post a Comment