Wednesday, September 24, 2014

Perkara istimewa yang bakal anda peroleh jika konsum shaklee

Semua orang nak beli product yang paling bagus untuk diri kan. Tahu tak anda rugi tak try shaklee.

Dulu saya pun tak suka nak makan supplemen ni. Sebab rasa badan dah cukup nutrien. Tapi semua tu tipu. Mana mungkin kita dapat semua nutrien kalau setiap masa cuma makan nasi, sayur dan ayam atau ikan.


Hasil nya tengok saja

1. Kulit muka, tangan, kaki bersisik dan kering

2. Rambut gugur, rapuh, mudah putus, kering dan tidak bermaya

3. Gigi berdarah terutama sekali time memberus gigi

4. Bibir pucat sebab kurang darah, hb low

5. Mata sembab dan mudah letih. Mudah mengantuk. Stress dan tidak aktif

6. Tumit kaki kering dan merekah

7. Badan berbau, mulut berbau kesan daripada terlalu banyak toksin dalam badan


Dan macam-macam lagi yang sy rasa semua orang pernah alami. Kalau nak dapat kulit macam artis mesti lah tidak. Kita tak mampu nak ke spa pun :)


Maka, cara mudahnya. Amalkan supplement. Istimewanya anda akan dapat kesan seawal 2 minggu. Yup..kalau nak cantik dalam 2 minggu dah nampak kesan. Nak kurus pun boleh.



Keistimewaan yang bakal anda dapat jika konsum shaklee

* ia semulajadi, bebas bahan kimia. Maka anda tak perlu risau akan kesannya terhadap badan.

* ia juga bebas bahan pewarna. Mudah hadam dan sangat cepat memberi tindak balas. Lebih 50 tahun berpengalaman membantu individu di seluruh dunia memperbaiki masalah kesihatan mereka

* multipurpose. Vit e selalunya untuk kecantikan. Selain boleh di telan boleh juga di jadikan mask. Kalau anak kene chicken pox. Sapu pada kulit insyaallah tiada parut. Nampak? Multipurpose kan.

* anda akan dapat jimatkan duit anda. Sebab harganya sangat berpatutan dan tahan lama

* merawat masalah dari akar umbi. Bukan dari pangkal ke hujung. Means. Kalau makan produk untuk masalah jerawat. Akan di cadangkan dengan gla complex sebagai contoh. Gla complex berfungsi untuk menstabilkan hormon. Ada orang tumbuh jerawat kerana hormon tidak seimbang. Maka shaklee bantu dari dalam. Bukan sekadar sapu toner, krim siang dan malam di kulit :)

* produknya sentiasa berkesan. Banyak yang mengalami krisis penyembuhan yang takut dengan simptom yang hadir. Tapi itu lah simptom-simptom yg di keluarkan badan supaya kita lebih "aware" dengan masalah sendiri. Contohnya kes cyst. Kalau tak makan shaklee. Mungkin pesakit tidak tahu kehadiran cyst. Shaklee menjadi asbab untuk mengetahui penyakit tersebut. Sangat best kan?


Sebenarnya banyak lagi faedah yang akan anda dapat kalau makan shaklee ni. Nak cerita kang penat pulak nak baca. Nanti saya share lagi ye :) stay tuned.. Insyaallah


Sebarang pertanyaan boleh whasap /msg saya.

Huda Alif Empire
0176334570

No comments:

Post a Comment