Friday, January 22, 2010

BERJAYA...

haha...suke la aku dh dpt tuka template utk blog...thanks to kuaizahadenan.blogspot...aku nk guna yg sue bagi..www.cutestblog.com, tpi tak boleh2...amcm? comel tak template baru..?..haha..baru la warna-warni blog aku..kekekeke...

Hari ni plan nk g JUSCO, tpi ble dh di tolak, tambah segala mcm problem..terpaksa la cancel..tpi jangan risau JUSCO, aku akan g jmpe ko gak...mybe esok..haha...nk g shopping jugak..tak kira..


bju aku sume dah buruk n ada yg dh tak sesuai dipakai..hahaha...aku kan dh gemuk..haha..keji!!
aku tak suke gemuk...i hate fat!!!

bgtau aku sape suke gemuk? haha..msti org tu sgt pelik lagi memelikkan...
skang ni aku nga lyn nasyid, tak tau la...tetibe mood nasyid..hahaha...
sok mybe nk bli bju dlm dua helai je ke...coz aku kene la blanja secara berhemah...
kang bulan depan menganga...melopong...nk minta duit ehsan dari mane...
ada ke jabatan kebajikan masyarakat negeri MELAKA nak bgi...hahaha....

ingatan wt diri sendiri!!...sila berbelanja secara berHEMAH!!
ha, hari tu awl sem aku ngan ZILA punya la wat budget....day-to-day budget...
tpi cm tak berkesan je..so kitorang stop n just control our self dari beli bnde bukan2..
bygkan klu kte ikut budget tu..makan sehari cume RM3 je...rasa cm zaman darurat pulak..huhuhu....tak tahan aku..2mgu je wt cm2..pastu dh start menyampah...haha..
dasar HANGAT2 TAHI AYAM sungguh aku...kekekeke..

Tpi menurut EN.HELMY, bile kite berbelanja , so kite akan menjana ekonomi negara, bila ekonomi di jana dgn baik, maka ada la org len dpt gaji and tak la jdi inflasi soon..so sume org ada dpt advantage n men peranan kat citu...coz hidup ni cm circle..pusing2 bende tu blik kat kite gak..tul tak...hehe...

ha...ada lagi satu bnde yg aku terkejut....n muka aku hampir cm kat bwh ni...haha

Package broadband RM50 je..uik..? dunia nk terbalik kah..? ish3..ke ada cas tersembunyi? confius ah aku...tpi papehal kite tgu dan lihat je ek... ni ada info ckit...
  • org yg jual broadband tu duk dkt dpn JWK kopitiam
  • modem blum ada
  • bulan2 kene byr rm68
  • boleh tuka ke package student RM50 tpi kene g celcom center...
ada sape2 yg nk borong modem..g la kat MARA...hehehe...
k chow...

No comments:

Post a Comment