Sunday, January 10, 2010

homesick lak...


assalamualaikum w.b.t
hai...sume...arini jumaat hari tu..aku blik kg...anta kakak aku g umh belah lelaki...
bile blik kg je rasa home sick..nape ek...
aku ble dh smpai melaka ni..aku rasa sedih plak..ye la..
nk kene tgl kan mak aku kt umah sorg2..
even ada umh nenek aku kt blakang tu..aku risau gak..
mak aku dh 50-an...risau sgt...
klu bleh nak je aku bwk mak aku dok kt umah sewa aku ni..hehe
tpi msti la mak aku tak nak..nk keje kate nye..
lg pun dok umh boring..cm yg aku rasa la ble cuti sem..
dh separa gle aku...
tpi ble blik melaka..ble sem baru mula..aku rindu plak time aku kt umah..
pe cer...!!!
hai...sush2.....
lg satu....aku ni anak bongsu..so aku ada touching ckit.
setiap kali aku blik..n mak aku tade kwn kat umah...
msti aku rasa nk nangis..if aku tahan..aku akan rasa truk gle..
so...nk tak nak kene la aku hambur kan air mata aku ni...
hehehehe...pelik kan...
mybe coz aku ni rapt ngan mak aku kot..kekekekeek....

aku tak paham ngape ada anak yg snggup bunuh mak ke..penggal pale ayah ke..
cm kat gemencheh tu...gile betul la..
budak tu pandai...budk utm..tpi...ish3..
tak berperi kemanusiaan langsung...
sedih tul la aku tgk institusi kekeluargaan skang ni..huhhu

ha...sok nk tepon putra n mybe also tesco...
nk wt praktikal kt cini...tpi nervous la nak g tepon..heheh
lambat kang tak dpt plak..adoyai...
k adios....nk solat..
lega bile dh luahkan...
tq...my blog...love u...hehehehe


No comments:

Post a Comment