Tuesday, January 12, 2010

HarI yG mEmeNat Kan...

Assalamualaikum..
hai...arini ari selasa..penat betul hari ni..
yela..smalam g dataran pahlawan, g mahkota parade n g tesco..
saje teman kan si aley g jalan2...
ada la bli barang ckit...
blaizer yg jdi impian...
sblm ni dah ada blaizer..tpi blaizer tu cm agak tak formal lah..
yg ni memang terbaik.!!! lg terbaek sebab harga dia rm45 je...bli kat FOS.
Farah pun nk bli..tpi coz ada la masalah ckit..last2 aku sorg je bli..
smalam aisyah bli kasut..comel je...cm kasut skolah...
lia...cume bli air kotak..
uik!...dia yg beria2 nk ajak jln last2 bli air kotak je (~.~) kekekeke...
apeda....
hurm..pas g jenjalan tu..aku pun blik la tdo umh lia...
rindu tul aku kat lia..sem dpn dh tade dah dak tu...
abes dh dia..
ktorang je yg terpaksa g praktikal....

ckp pasal praktikal..aku nga risau ni..
nk kene compete ngan dak2 len utk dpt kan tmpat praktikal area melaka ni..
aku choose putra ngan tesco..lantak la org nk kate pe...rasa nye muktamad
kot pilihan tu..kekekeke...

adoi...sakit tul kaki ni...dok berjalan smalam + kene pakai kasut bertutup time law..
cm terkehel pun ada..huhu...
k la..tu je la cite arini..kekekeke..
k daaa....

No comments:

Post a Comment