Friday, January 15, 2010

ntah ek...

assalamualaikum...
arini tade pape yg best..just best sebab kelas compensation xde...
isnin ni ada seminar utk budk2 HR, means ada 3 kelas batal..yeaa!!!
mgu dpt agak bz...nk anta resume for praktikal, ada quiz law and knowledge..

mg ni aku tak blik...walaupun mgu lepas aku homesick...mgu ni aku decide xnk blik..
keje menimbun2..ish...
wah!...tdi aku tgk boys over flower or ala2 meteor garden..
hero muka lebih kurng same...comel sgt...




ha ni la dorg..comel kan...tergoda aku..hahaha...
cumil sungguh....aku tiibe...ter addicted nk tgk cite ni....hehehe...
gle ah..tkut demam korea je alik...ble dh nk tgk cite ni..kang aku study pun men2..
owh..tidak2...aku tak sggup..sem ni n sem dpn je harapan aku nk nek kan cgpa smpai
cecah 3.5...doakan ye..klu lebih lgi bagus...huhu...
amin.... k chow cin cau....

No comments:

Post a Comment